Hans Akkerman's boule-shit

dinsdag, januari 04, 2005

Petanqueclub "De Gooiers"

In het jaar 2004 zijn een zestal leden onze club ontvallen. Fijne leden,
ze blijven in onze herinnering.

Regina Schievink

Reinier Bottenheft

Hein Bouw

Marinus vd Kaa

Ad de Gauw

An van Ravenswaay

Mogen zij rusten in vrede!

Naschrift: Er is mij geadviseerd om deze “rouwbrief” niet op te nemen. Het zou niet passen tussen al mijn vertelseltjes en fantasietjes. Ja, dat is misschien wel zo, maar mijn gedachten dwalen weer met weemoed af naar de laatste 12-13 jaar dat ik met deze vrienden verkeerde. Bijna dagelijks gingen wij met elkaar om. Samen hebben wij vaak het zoet van een overwinning en het zuur van een nederlaag ondergaan. Samen hebben wij gelachen, genoten en ook verdriet gekend. Samen hebben wij veel meegemaakt. Wij waren één familie! Wij moeten hen blijven herinneren! Het goed bedoelde advies heb ik daarom naast mij neergelegd.
H.A.v/h K.v.A.