Hans Akkerman's boule-shit

vrijdag, augustus 06, 2010

Het Essche Boeltje

Kennen jullie deze Petanqueclub? Nou, ik ook niet. Via mijn website kreeg ik contact met één van de leden. Hij dacht via mij achter het adres van een zekere v.d. Sluis te komen, schijnbaar ook een bouler. Ik moest hem teleurstellen. Het is een ordinaire naam, in die zin, dat de naam vaak voorkomt, dus het zal hem wel veel moeite kosten om de persoon te traceren. Hij vond het geen ramp, wel wilde hij van de gelegenheid gebruik maken om mij opmerkzaam te maken op hun toernooi , dat op zaterdag 18 september as. in Esch wordt gehouden. Dit toernooitje schijnt het gezelligste toernooitje in de Benelux te zijn . Echt de moeite waard. Kijk op de website www.esscheboeltje.nl voor meer informatie. Ik heb aan mijn (onbekende)vriendendienst voldaan.

1 Comments:

Anonymous ria le Fèbre said...

Dag oom Hans,
Ik vond het ontzettend leuk om deze side aan te treffen. Al lezende kreeg ik een indruk van hoe het met jullie gaat. Nog steeds dus behoorlijk actief met hobby`s, familie en het schrijven van verhalen. Soms kwam ik stukjes tegen die mij herinnerden aan vroeger.
Eigenlijk zou ik willen zeggen dat ik met plezier, maar soms ook met weemoed terugdenk aan die `goeie ouwe tijd`. Een tijd die in positieve zin zeker invloed op mijn leven heeft gehad.
Maar genoeg gemijmer.....
Ik zal graag af en toe op deze side kijken en de laatste nieuwtjes lezen.
Hartelijke groeten, ook aan tante Bep.
Ria le Fèbre

9:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home