Hans Akkerman's boule-shit

donderdag, april 18, 2013

WTC Winter tripletten competitie

Zondag 17 maart ben ik naar ons boulodrome gegaan om de laatste speeldag van de WTC mee te maken. Het was weer een mooi feest, zo onderga ik het tenminste. Er speelden 9 teams van de Gooiers, in twee divisies en ik moest natuurlijk bij ieder team een kijkje nemen. Dat was niet eenvoudig. Geregeld stonden 4 a 5 man of vrouw voor mijn snufferd. Ik kwam benen en ogen tekort om overal de spannende en emotievolle mênes mee te maken. Hebben we geen lid met enkele miljoenen op zak, die ons een groot boulodrome met tribunes wil geven? Een sjeik uit het MO misschien? Ook daarover gaan mijn fantasieën voor het slapen gaan en dan komen die mooie dromen over een boulodrome met tribunes, sauna's, doucheruimtes, een groot zwembad, een fitnessruimte en dies meer. Nou ja, mooie dromen komen helaas zelden uit, ik weet het. Trouwens, wie moet dat grote complex onderhouden en zijn er barvrijwilligers voor de twee grote grote bars? Betaald personeel? Alweer de sjeik er voor op laten draaien? Kan je niet maken! Vergeet alles maar! We mogen al blij zijn dat we als Petanqueclub “De Gooiers” uitstekende teams kunnen opstellen, die zoals bij de juist verspeelde WTC is gebleken, prachtige resultaten boeken. En dan nog te bedenken, dat van Gelder uit Washington, Wiskie, de man met de dodelijke linker, van Doggenaar, de verloren zoon en Havhkva, om de jongens tactisch bij te staan, niet van de partij waren. Wat was er gebeurd als dat wel het geval was. 1,2,3 De Gooiers ? Ach...... alle gekheid op een nu stokje nu, geen bespiegelingen meer, maar D E R E A L I T E I T : Kampioen WTC Hoofdklasse: Peter Bonarius, Wim Steenbergen, Rene de Wagt Tweede plaats WTC Hoofdklasse: Guus Vonck, Erik Jan van den Brink, Bas Velthuijsen Gefeliciteerd jongens! LOVE YOU ! Maar dit is nog niet alles. Wat te denken van Monique Fritz, Kees Drieenhuisen en Wim Versteeg. Tweede in de eerste klasse en promotie naar de hoofdklasse. Klasse! Er moest vaak een beroep gedaan worden op invallers en die hebben het uitmuntend gedaan. Ik ga ze niet allemaal bij naam noemen maar de felicitaties gaan natuurlijk ook naar hen uit. Beslist! LOVE YOU TO !! Hans A. v/h K.v.A.